Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Od polaganja asfalta do tirov

Glavni direktor 2TDK je tudi predavatelj, predsednik Turistične zveze, matičar, inštruktor vožnje za vse kategorije, pilot ...
Pavle Hevka: Razlika med cestnim in železniškim projektom je samo v tem, da so pri železnici tiri, malo večji radiji in manjši vzponi. Vse ostalo pa je enako in zame nič novega. Foto Jože Suhadolnik/Delo
Pavle Hevka: Razlika med cestnim in železniškim projektom je samo v tem, da so pri železnici tiri, malo večji radiji in manjši vzponi. Vse ostalo pa je enako in zame nič novega. Foto Jože Suhadolnik/Delo
21. 3. 2021 | 09:00
9:00

V nadaljevanju preberite:
 

Strojevodja, ki vodi največji železniški projekt v državi, ima izpit za praktično vsa prevozna sredstva, razen za vlak. Ob tem, da je pilot in voditelj čolna, je tudi inštruktor vožnje za vse kategorije vozil na cesti. Tudi poklicno se je do prihoda na 2TDK celo kariero ukvarjal s cestami in njenim vzdrževanjem. In še marsičim drugim. »Sem človek aktivnosti, kajne?« nas Pavle Hevka retorično vpraša pred pogovorom. Tega mu ne moremo oporekati. Direktor 2TDK in predsednik nadzornega sveta Darsa je tudi predavatelj, predsednik Turistične zveze Slovenije, izumitelj, matičar, čebelar, lovec ...

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine