Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Epidemija je nekaterim trgovcem prinesla desetletni razvoj

Veliko je povpraševanje po prenovi spletnih strani. Digitalizacija je zmanjšala stroške poslovanja.
V Mercatorju so na začetku leta začeli digitalno prenovo, povečano povpraševanje v spletni trgovini pa je, kot pravijo, to samo še pospešilo. FOTO: Voranc Vogel/Delo
V Mercatorju so na začetku leta začeli digitalno prenovo, povečano povpraševanje v spletni trgovini pa je, kot pravijo, to samo še pospešilo. FOTO: Voranc Vogel/Delo
15. 12. 2020 | 06:00
17. 12. 2020 | 08:59
7:32

V nadaljevanju preberite:


Spletne strani so se v času epidemije zaradi zaprtja klasičnih trgovin spremenile v izložbe in poslovalnice. Trgovci so zato, da bi pritegnili čim več kupcev, veliko več pozornosti in denarja namenili spletnim stranem in njihovi prenovi. S spletno prodajo se dodatno krepi pomen digitalnega marketinga, kjer so nekatera podjetja letos menda kar podeseterila proračune.
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine