Veliko je povpraševanje po prenovi spletnih strani. Digitalizacija je zmanjšala stroške poslovanja.
![V Mercatorju so na začetku leta začeli digitalno prenovo, povečano povpraševanje v spletni trgovini pa je, kot pravijo, to samo še pospešilo. FOTO: Voranc Vogel/Delo](https://www.delo.si/media/images/20201214/839380.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
V Mercatorju so na začetku leta začeli digitalno prenovo, povečano povpraševanje v spletni trgovini pa je, kot pravijo, to samo še pospešilo. FOTO: Voranc Vogel/Delo
V nadaljevanju preberite:
Spletne strani so se v času epidemije zaradi zaprtja klasičnih trgovin spremenile v izložbe in poslovalnice. Trgovci so zato, da bi pritegnili čim več kupcev, veliko več pozornosti in denarja namenili spletnim stranem in njihovi prenovi. S spletno prodajo se dodatno krepi pomen digitalnega marketinga, kjer so nekatera podjetja letos menda kar podeseterila proračune.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji