Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Epidemija je nekaterim trgovcem prinesla desetletni razvoj

Veliko je povpraševanje po prenovi spletnih strani. Digitalizacija je zmanjšala stroške poslovanja.
V Mercatorju so na začetku leta začeli digitalno prenovo, povečano povpraševanje v spletni trgovini pa je, kot pravijo, to samo še pospešilo. FOTO: Voranc Vogel/Delo
V Mercatorju so na začetku leta začeli digitalno prenovo, povečano povpraševanje v spletni trgovini pa je, kot pravijo, to samo še pospešilo. FOTO: Voranc Vogel/Delo
15. 12. 2020 | 06:00
17. 12. 2020 | 08:59
7:32

V nadaljevanju preberite:


Spletne strani so se v času epidemije zaradi zaprtja klasičnih trgovin spremenile v izložbe in poslovalnice. Trgovci so zato, da bi pritegnili čim več kupcev, veliko več pozornosti in denarja namenili spletnim stranem in njihovi prenovi. S spletno prodajo se dodatno krepi pomen digitalnega marketinga, kjer so nekatera podjetja letos menda kar podeseterila proračune.
 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine