Pogodba bo podpisana aprila, začetek del pa pričakujejo maja. Odpiranje ponudb za gradnjo od Črnega Kala do Kopra v ponedeljek.
Galerija
Država bo zastarelo infrastrukturo nadomestila z novo, sodobnejšo in bolj pretočno. FOTO: Leon Vidic/Delo
V nadaljevanju preberite:
Zelo verjetno je, da bodo Kolektor CPG kot vodilni izvajalec in turški podjetji Yapi Merkezi ter Özaltin, kot kaže po včerajšnjem odpiranju ponudb, še pred poletjem lahko začeli graditi slovenski infrastrukturni projekt desetletja – novi železniški tir med Divačo in Koprom. Na končno odločitev bo treba počakati še nekaj tednov, toda Kolektorjeva ponudba v znesku 403,6 milijona evrov je kar 60 milijonov evrov ugodnejša kot tista avstrijskega gradbinca Strabag, ki je zahteval 463,5 milijona evrov.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji