
Neomejen dostop | že od 14,99€
Messimanii v Miamiju ni videti konca in že kaže prve učinke. Prva tekma, v kateri naj bi se ameriškim nogometnim navdušencem predstavil Lionel Messi, je že razprodana. Slab mesec (21. julija) pred dvobojem Interja in mehiškega tekmeca Cruz Azula v novoustanovljenem tekmovanju, v katerem se bodo merili klubi iz Major League Soccer (MLS) in lige MC (mehiškega prvenstva), se cena vstopnic na črnem trgu giblje od 1200 evrov do 5500 €.
»Mislim, da bo vedno obstajalo obdobje pred in za Messijem, ko gre za šport v ZDA. Močno verjamem, da lahko v Severni Ameriki in ZDA ustvarimo eno od dveh najmočnejših lig na svetu, če ne najmočnejše,« je optimist večinski delničar Interja Jorge Mas. Prepričan je, da je prihod Argentinca v ZDA izjemna spodbuda za zalet MLS.
»Messi bo največji ambasador in novinec v zgodovini MLS. Njegova prisotnost bo pritegnila najbolj nadarjene vseh starosti. Pred nami je izjemna priložnost brez primere,« je povedal 60-letni vodilni mož gradbenega in inženirskega podjetja MasTec, ki ima v solastniku kluba, Angležu Davidu Beckhamu, odličnega partnerja.
Messi, ki bo 36 let dopolnil 24. t. m., je z Interjem sklenil dve in pol letno pogodbo, po kateri bi na leto zaslužil več kot 60 milijonov evrov.
Komentarji