Neomejen dostop | že od 9,99€
Pred prvo domačo tekmo kvalifikacij za evropsko prvenstvo 2024 v Nemčiji s San Marinom je Nogometna zveza Slovenije (NZS) v Stožicah organizirala zanimivo poslovno druženje za največje partnerje reprezentance. Na dogodku so bili glavni predstavniki sponzorjev, minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han ter gostitelj, predsednik NZS Radenko Mijatović.
Strokovno predavanje je na dogodku izvedel profesor Dejan Verčič, ki je predstavil, kako bo področje ESG (okoljsko, družbeno in korporativno upravljanje) oblikovalo našo prihodnost. Razložil je glavne razlike med ameriškim modelom, kjer ESG izhaja iz ocene tveganj in priložnosti za vlagatelje, torej od spodaj navzgor, in evropskim modelom, ki se uvaja od zgoraj navzdol in ob posledicah za vlagatelje ocenjuje tudi posledice dejavnosti na naravo in družbo ter proces upravljanja.
»Športna industrija ima pomembno vlogo pri naslavljanju okoljskih in družbenih izzivov, zato smo veseli, da v Sloveniji vidimo, da slovenska nogometna zveza prevzema vodilno vlogo pri spodbujanju ESG vprašanj,« je dejal Verčič.
V odzivu na dogodek je minister Han pozdravil pobudo NZS za organizacijo dogodka. Povedal je, da je ministrstvo pripravljeno poslušati športno sfero, kako se bolje pripraviti na prihodnje izzive, ter izrazil upanje, da bi lahko vse športne zveze v Sloveniji postale del pobude, ki je bila izpostavljena na dogodku.
»Pozdravljamo pobudo NZS in vlogo, ki jo lahko športne zveze odigrajo pri spodbujanju vprašanj v povezavi z družbeno odgovornostjo in trajnostnim razvojem. Tudi to področje je lahko konkurenčna prednost Slovenije. Ministrstvo se zavezuje, da bo sodelovalo z NZS in drugimi športnimi zvezami pri doseganju trajnostne prihodnosti na področju športa in drugih problematik, ki so pomembne za prihodnost slovenskega športa,« je dejal minister Han.
Predsednik NZS Mijatović je dejal, da je zveza pripravljena prevzeti aktivno vlogo pri pomoči drugim športnim zvezam in vladi pri promociji pomena agende ESG v prihodnosti. NZS namreč že ima strategijo družbene odgovornosti (FSR – Football social responsibility), ki lahko sponzorjem pomaga pri doseganju in izpolnjevanju njihovih ESG ciljev.
»Veseli nas podpora naših sponzorjev in ministrstva pri promociji vprašanj ESG. Nogometna zveza Slovenije je zavezana k aktivni vlogi pri promociji pomena ESG in veselimo se sodelovanja z drugimi športnimi zvezami in vlado za dosego tega cilja,« je zatrdil Mijatović in dodal: »NZS se zavzema za aktivno vlogo pri promociji pomena ESG in upamo, da bodo temu sledile tudi druge športne zveze. Vsi skupaj lahko prispevamo k oblikovanju bolj trajnostne prihodnosti, kar bo NZS spodbujala tudi z organizacijo naslednjih poslovnih dogodkov v sklopu reprezentančnih tekem.«
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji