Neomejen dostop | že od 9,99€
Vstopnina se nahaja v obratni korelaciji z višino prihodkov (ne gre le za običajne vstopnice, tudi za lože VIP in druge hospitality ali executive aranžmaje): nižji kot so prihodki kluba, pomembnejša naj bi bila vstopnina v njihovi strukturi. Na različnih ravneh to velja tako za Milan, četudi zveni nenavadno – nekdanji hegemon dosega le tretjino prihodkov najbogatejših – kot za Olimpijo in Maribor.
Štajerci bodo za en slovenski clasico iztržili najmanj 100.000 evrov zgolj od vstopnine, najverjetneje še več. To ni malo za klub, ki igra v 1. SNL in deluje v okolju, v katerem je prikrivanje števila prodanih vstopnic eden od nacionalnih športov. Kako s prodanimi vstopnicami iztržiti visoke prihodke in zakaj je to pomembno?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji