Ljubljana – Potem ko si je
Charles Leclerc v soboto s ferrarijem SF90 prvič pridirkal najboljši štartni položaj v formuli 1, se mu je včeraj nasmihala tudi krstna zmaga, saj je bil še deset krogov pred koncem dirke za veliko nagrado Bahrajna zanesljivo v vodstvu. Toda nato so ga upočasnile tehnične težave, kar sta hladnokrvno izkoristila
Lewis Hamilton in
Valtteri Bottas ter Mercedesu zagotovila drugo zaporedno dvojno zmago po Melbournu.
Najbolje je dirko v Sakhirju začel Ferrarijev zvezdnik
Sebastian Vettel, ki se je izstrelil v vodstvo, medtem ko je Leclerc zdrsnil na tretje mesto – še za Bottasa. Toda 21-letni Monačan je po slabšem štartu hitro ujel svoj kvalifikacijski ritem, že v drugem krogu pustil za seboj osem let starejšega Finca in štiri kroge pozneje še Vettla. Odtlej je Leclerc narekoval peklenski ritem, ki ga nihče ni dohajal.
Do 25. kroga si je, denimo, privozil že debelih osem sekund naskoka pred svojim moštvenim sotekmovalcem iz Nemčije, ki se je trinajst krogov pozneje zavrtel na stezi, potem ko je skušal odbiti Hamiltonov napad. Kmalu zatem je Vettlu odpadlo še prednje krilce s »poskočnega vranca«, zaradi precejšnje izgube časa, ki ga je pahnila na peto mesto, pa se je takrat že poslovil od zmagovalnega odra.
To je bil očitno že prvi znak za to, da to vendarle ne bo Ferrarijev dan. Ko je začel Leclerc deset krogov pozneje prek radijske zveze spraševati odgovorne v italijanskem moštvu, kaj se dogaja, da je postal njegov dirkalnik občutno počasnejši, je bilo že bolj ali manj jasno, da bo težko ostal v vodstvu do cilja. »O moj bog!« je vzhajajoči zvezdnik iz Monte Carla razočarano potarnal, ko so mu razložili, da ima težave z baterijo, zaradi katere je bil ob približno 150 konjskih moči.
Predse nemo zrl tudi Mick Schumacher
Hamilton je tedaj zavohal kri, do konca pohodil stopalko za plin in že v dobrem krogu izničil svoj zaostanek. Ko se je s svojim mercedesom AMG F1 W10 EQ Power+, ki ima po nekaterih podatkih že 1000 konjskih moči, prilepil na zadek Charlesovega ferrarija, ni več potreboval dolgo, da je švignil mimo njega. Leclerc je začel tedaj trepetati celo za svoj obstanek med najboljšo trojico.
V moštvu so ga tolažili, da bo trideset sekund zaloge pred Bottasom in še nekaj več pred
Maxom Verstappnom (Red Bull) zadostovalo za ubranitev drugega mesta, toda 29-letni Finec je bil v tistih trenutkih tudi za več kot pet sekund hitrejši od mladega Monačana, čigar prednost je vidno kopnela. Upanje v Ferrarijevi garaži, v kateri je le nemo predse zrl tudi
Mick Schumacher, ki je – mimogrede – uvodni letošnji dirki formule 2 predtem v Sakhirju končal na osmem in šestem mestu, ni dolgo tlelo. V Mercedesovem taboru so se znova veselili dobre tri kroge pred koncem, ko je Charlesa prehitel še Bottas ter zaokrožil dvojno vodstvo in popolno slavje »srebrnih puščic«.
...
Če ne bi zatem na progo pripeljal varnostni avtomobil, da so lahko delavci na progi umaknili pokvarjena Renaultova dirkalnika
Nica Hülkenberga in
Daniela Ricciarda, ter na njej vztrajal do cilja, bi Leclerc skoraj zagotovo ostal tudi brez tretjega mesta in z njim krstne uvrstitve na zmagovalni oder v formuli 1. Po dirki ga je med drugimi tolažil tudi Hamilton. »Charles je vozil fantastično in bi si po prikazanem zaslužil zmago. Pred njim je še nadvse svetla prihodnost,« je po 74. zmagi večkrat dejal 34-letni Anglež, medtem ko je Leclerc, ki mu je v uteho ostal tudi najhitrejši krog dirke, ponavljal: »Škoda, s takšnim razpletom se je res težko sprijazniti. Toda lahko mi verjamete, da se bomo vrnili močnejši!«
Naslednja preizkušnja bo 14. aprila v Šanghaju.
Komentarji