Končuje se skoraj mesec dni trajajoči premor v sezoni formule 1, v nedeljo bo dirka v znamenitem Spa-Francorchampsu za veliko nagrado Belgije, toda v zakulisju je bilo zelo pestro. Najprej je
Daniel Ricciardo presenetil z odločitvijo, da zapušča Red Bull in odhaja k Renaultu, potem je
Fernando Alonso oznanil, da se poslavlja od F1. Španca bo pri McLarnu zamenjal
Carlos Sainz ml., nazadnje je padla odločitev, do bo Avstralčev sedež zasedel mladi francoski up
Pierre Gasly. Pričakovano.
Gasly, 22 letnik iz Rouena, ta čas vozi za Toro Rosso, hčerinsko ekipo Red Bulla, pri katerem ostaja
Max Verstappen. »Odkar sem se leta 2013 pridružil mladinskemu programu Red Bulla, je bil moj veliki cilj, da si zagotovim sedež v paradnem dirkalniku. To je zame izjemna priložnost, ogromen korak k uresničitvi mojih ambicij, ki predvidevajo boj za zmage in svetovno prvenstvo,« je nič kaj skromno povedal Gasly, ki ima kar precej razlogov za takšno samozavest.
Povsem zasenčil Hartleyja
V formuli 1 je debitiral oktobra lani na VN Malezije, bolj pa se je izkazal v tej sezoni, v kateri je osvojil že 26 točk. Navdušil je s četrtim mestom v Bahrajnu in bil še dvakrat v deseterici. Da gre za velik potencial, pritrjuje podatek, da je z enakim dirkalnikom osvojil kar 24 točk več kot moštveni kolega
Brendon Hartley.
»Odkar se je Pierre pred manj kot letom pridružil Scuderii Toro Rosso, je potrdil ogromen talent, zaradi katerega je Red Bull ves čas bdel nad njegovo kariero,« je o Francozu povedal šef Red Bulla
Christian Horner in dodal, da je Gasly eden najbolj vročih dirkačev novega rodu. Pri Red Bullu sicer ne morejo biti najbolj navdušeni nad sezono, manjka jim zanesljivost in stalnost rezultatov, kljub temu pa so že vknjižili tri zmage, dve Ricciardo, eno Verstappen, kar govori o zmožnostih dirkalnika. Gasly bo po novem sodeloval z enim od najboljših prijateljev v karavani, še dve leti mlajšim čudežnim nizozemskim dečkom Verstappnom.
Honde je že vajen
Tehnična prednost za Gaslyja bo tudi, da bo Red Bullove dirkalnike s prihodnjo sezono poganjal Hondin motor in ne več Renaultov, Honda pa že zdaj dobavlja motorje Toru Rossu. »Red Bull se je vedno potegoval za najvišja mesta in to si želim tudi jaz. Sem zelo tekmovalen fant in od sebe vselej terjam maksimum,« ambicije pri Gaslyju ne bi mogle biti višje.
Pierre Gasly. FOTO: AFP
Prihaja iz dirkaške družine, vsi njegovi štirje bratje tekmujejo v različnih moto serijah. Kariero je začel s šestimi leti v kartingu, doslej največji uspeh je naslov prvaka v GP2 (zdaj formula 2) leta 2016. Kot ga je označil eden od mehanikov, je »zabaven, vztrajen in perfekcionist.« Med drugim je menda eden redkih dirkačev, ki razume in zna analizirati tisoče podatkov o avtomobilu na računalnikih.
Vprašanje je, če bo Gasly zadnji, ki bo ob koncu sezone zamenjal moštvo. Nekaj ugibanj je okrog Ferrarija, ki ga utegne zapustiti veteran
Kimi Räikkönen, medtem ko je Mercedes že podaljšal pogodbi z
Lewisom Hamiltonom in
Valtterijem Bottasom. Kdo bo v letu 2019 vozil za Toro Rosso, še ni znano, morda bosta prosti mesti kar dve, če bodo pri avstrijskih proizvajalcih energetskih pijač ocenili, da 28-letni Novozelandec Hartley nima – kril.
Komentarji