Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Zgrešeno je iskati ljubezen in občutek izpopolnitve pri delu

Svoje raziskovanje je začela, ko sta si dva njena bližnja sorodnika vzela življenje zaradi toksičnega delovnega okolja.
Carin Isabel Knoop: Ves čas se sprašujemo, ali je to delo res za nas, bi morali spremeniti kariero itd. So stvari, ki jih delovno mesto ne more zadovoljiti. Višji smisel nam dajejo druge stvari, ljubezen, otroci.   FOTO: Jože Suhadolnik
Carin Isabel Knoop: Ves čas se sprašujemo, ali je to delo res za nas, bi morali spremeniti kariero itd. So stvari, ki jih delovno mesto ne more zadovoljiti. Višji smisel nam dajejo druge stvari, ljubezen, otroci.   FOTO: Jože Suhadolnik
23. 9. 2023 | 05:00
25. 9. 2023 | 09:34
22:51

V nadaljevanju preberite:

Carin-Isabel Knoop,  izvršna direktorica odseka za raziskovanje in pisanje primerov poslovne šole Harvard Business School (HBS) in avtorica knjige Sočutno upravljanje duševnega zdravja na sodobnem delovnem mestu, je zaradi samomorov v bližnjem sorodstvu, ki sta bila posledica slabih odnosov na delovnem mestu, kariero posvetila iskanju rešitve za boljše duševno zdravje na delovnem mestu. Kot pravi, naj bo služba le služba, ne pa prostor iskanja višjih idealov. Kajti gonja za uspehom ima preveč negativnih posledic in nam običajno ne prinese tistega, česar si želimo. Priznanje moramo najti v sebi.

V intervjuju med drugim pove: »Teme, kot so duševno zdravje pri delu, izgorelost in nizka zavzetost zaposlenih, so pritegnile pozornost vodstva in lastnikov organizacij. Vendar to niso novi problemi. Znano je, kako vodje in menedžerji že desetletja zapravljajo človeški kapital. Izkoriščali smo zaposlene, povzročali smo jim telesno in psihično škodo. Veliko ljudi popolnoma pretirava z delom samo zato, da bi tam dobili priznanje, odobravanje. Ker tega marsikdaj ne dobijo, se pojavijo še večje stiske. Zaposleni tako na delo prinašajo veliko stresa in od dela pričakujejo preveč. Od vodij, ki so izčrpani, pričakujejo empatijo. Menedžerji, ki vpijajo ves ta stres in šoke poslovnega okolja ter pričakovanja lastnikov, pa so kot amortizerji, obrabljeni amortizerji.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine