Nekdanji pravnik in producent Muzej in galerije mesta Ljubljane od leta 2009 vodi s prepletom dediščine in sodobne umetnosti.
Galerija
Blaž Peršin je v osemdesetih in devetdesetih produciral razstave, predstave, festivale in koncerte, soustanovil glasbeno založbo in trgovino z alternativno glasbo. FOTO: Jože Suhadolnik
V nadaljevanju preberite:
Nekateri med nami so vajeni navleči škornje in gaziti čez tisto, kar se drugim zdi nesmiselno, neprehodno, prenaporno; čez močvaro, v kateri ti, če nisi vešč, lahko kaj hitro zastane noga. Blaž Peršin po Poljanskem nasipu ne postopa v škornjih, temveč v teniških copatah. Tristo petdeset oken priča o največjem razstavnem prostoru v Ljubljani. Novoodprta Cukrarna, ki deluje pod okriljem Muzeja in galerij mesta Ljubljane, sicer v splošni in kulturni javnosti sproža polemike, a Peršinu to ni tuje. Če je vodenje največjega javnega zavoda, ki ga je MOL ustanovila z združitvijo Mestnega muzeja Ljubljana in Mestne galerije Ljubljana, prevzel leta 2009, dandanes upravlja s kompleksnim konglomeratom razstavnih prostorov, razpetih med deset lokacij. Spoj muzeja in galerij ne prinaša le ekonomizacije procesov dela in marketinških prednosti, temveč preplet dediščine in sodobne umetnosti, pa tudi nevladne in institucionalne prakse – in če se slednje nemalokrat izrablja kot priročna floskula, se zdi, da Blaž Peršin to udejanja s pristno vnemo in zanosom.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji