Neomejen dostop | že od 9,99€
Direktor družbe Merkur trgovina Blaž Pesjak končuje tretji mandat. Prišel je kot začasni direktor, zdaj vodenje največjega tehničnega trgovca prepušča nasledniku. Ponosen je, da je podjetje znova v slovenski lasti in je poslovno trdno. Pravi, da je povpraševanje po nekaterih artiklih noro in da Slovenci manj sprašujejo za popuste kot v preteklosti, saj so zadovoljni, da blago sploh dobijo.
»Izpostavil bi dva trenda. Eden je bolj kratkoročen, drugi dolgoročen. Covid nas je prikoval na domove, imeli smo si jih čas ogledati in tudi zaradi pomanjkanja alternativ, kaj početi, smo se začeli odločati za njihovo obnovo. To kažejo naše številke. Na vprašanje, kdo je naš največji konkurent, smo že pred covidom rekli, da so to turistične agencije. Potrošnik se velikokrat odloča med tem, ali bo denar porabil za daljše potovanje ali za obnovo doma. Velikokrat odločitev za eno izključuje drugo.
V času epidemije so se nabavne poti skrčile in dobra založenost je postala bolj izrazita konkurenčna prednost. Naši kupci so bili v koronskem in tudi v pokoronskem času precej manj občutljivi na ceno. Manj je povpraševanja po popustih, več nas sprašujejo, ali je blago sploh na zalogi. Če imaš zalogo, je prodaja veliko lažja kot pred tremi, štirimi leti,« v intervjuju pove Blaž Pesjak.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji