
Neomejen dostop | že od 14,99€
Marija Kavkler je pred dvajsetimi leti s sodelavci ustanovila neprofitno društvo Bravo za pomoč otrokom in mladostnikom s specifičnimi učnimi težavami. Društvo je ob svetovnem dnevu disleksije pripravilo že šesto mednarodno konferenco, tokrat s poudarkom na posledicah epidemije. Da otroci več kot dve leti niso imeli normalnega šolanja, so nekateri že pozabili.
Pri svojem delu se osredotoča predvsem na odkrivanje in obravnavanje specifičnih učnih težav. Pri tem opozarja: »V šoli ne sme prevladati dobra volja. Opravljanje dobre poučevalne prakse je dolžnost vsakega učitelja. Zagotavljanje ustrezne pomoči je dolžnost strokovnih delavcev ... Vodstvo šole je odgovorno, da se pravice otrok uresničujejo. Ne da starši dirjajo od enega učitelja do drugega, da dosežejo prilagoditve.«
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji