Neomejen dostop | že od 9,99€
Velikokrat so del tega tudi podjetja, agencije, institucije. Z različnimi akcijami pomagajo predvsem ljudem v socialni stiski, mladim talentom in ohranjanju zdravega ter čistega okolja.
Priredili smo družabni dogodek v Minycityju, kjer smo pekli piškote, izdelovali venčke in zbirali dobrodelna sredstva, ki smo jih v celoti namenili Verigi dobrih ljudi, ter darila, ki smo jih podarili otrokom iz družin v socialni stiski iz vse Slovenije. S pomočjo članov AmCham Slovenija smo zbrali več kot sto daril, nekateri člani pa so v dobrodelne namene ponudili tudi svoje znanje oz. talente. Pri tem poudarjamo, da želimo s projektom spodbuditi razmišljanje o tem, za kaj smo hvaležni ter izpostaviti družbeno odgovorne akcije in prakse, ki jih naša podjetja ustvarjajo v slovenski poslovni skupnosti. Prav tako smo se povezali z dobrodelnim projektom Veriga dobrih ljudi, s katerim želi Zveza prijateljev mladine (ZPM) Ljubljana Moste-Polje povezati Slovenijo v boju proti revščini in nadgraditi obstoječe humanitarne programe.
Vsako se lotimo enega ali več dobrodelnega projekta. Morda ne v klasičnem smislu, da darujemo denar, ampak bolj posredno, saj spreminjamo svet na bolje. Letos nadaljujemo z akcijo, ki je v decembrskem času zelo pomembna, to je preventiva vožnje pod vplivom alkohola. Iniciativo Heroji furajo v pižamah smo pričeli lansko leto, rezultati se že poznajo. Gre za celostni pristop, ko občinam pomagamo pri nočnem javnem prevozu oz. taksi storitvam, ki ponekod sploh ne obstajajo. Organizirali smo brezplačne vožnje domov z zabav v manjših krajih, le-te pa izvajajo invalidi, oblečeni v pižame, ki so se sami poškodovali v prometnih nesrečah, v katerih je bila vključena najmanj ena vinjena oseba. Ti ljudje dajejo širše sporočilo, da moramo v takih okoliščinah prav vsi mi pomagati otrokom, staršem ali prijateljem, pa četudi to pomeni dvig iz postelje in se v pižami odpeljat po nekoga bližnjega na zabavo. Ker ne moremo biti prisotni v vseh občinah, smo letos ustvarili komplet, s pomočjo katerega občine lahko implementirajo našo iniciativo. Odločitev, da ne bo človek pijan, se namreč zgodi v treznem stanju, že pred zabavo. Sicer pa smo pa del še enega pomembnega projekta z močno dobrodejno noto – za manj pokanja s petardami in ognjemeti. Akcija je že stekla prek plakatov po mestih, na družbenih omrežjih, že drugo leto zapored pa smo postavili tudi pasji radio z glasbo, ki ob neprimernem pokanju petard pomirja domače živali.
Tako kot že nekaj zadnjih let bomo tudi v letošnjem decembru 10.000 evrov darovali projektu Botrstvo v Sloveniji, in sicer za uresničevanje talentov in šolanje mladih iz socialno-šibkejših okolij. Poleg tega smo številnim organizacijam pri obdarovanju otrok, mladih, invalidov in starejših pomagali s promocijskimi paketi, zaposleni pa sodelujejo tudi v projektu Trije zimski botri, ki skrbi za to, da se skrite želje otrok, ki jih napišejo v pismih, uresničijo.
Ključni del strategije celotne skupine BMW je trajnostno poslovanje, ki zajema skrb za ljudi in okolje, temu seveda sledi tudi podružnica v Sloveniji. Smo ključen partner in pionir elektromobilnosti v Sloveniji, kjer s svojimi vozili omogočamo brezemisijsko vožnjo, s poslovnimi partnerji pa tudi postavljamo polnilnice in širimo zavest o trajnostnem načinu življenja. Za trajnostno mobilnost si bomo tako prizadevali tudi v prihodnje.
Smo zelo aktivni na kreativnem področju in komaj dohajamo čas, a vseeno smo sodelovali pri projektu Božiček za en dan. Včasih se nam žal zdi, da se decembrska dobrodelnost marsikje izkorišča v prodajno marketinške namene. V prazničnem »nakupovalnem« času nas tudi skrbi, kako nove generacije dojemajo svoje potrebe; ni vizije, fokusa in vrednot, so pa dovzetni za vse aktivnosti, ki jih implementira potrošniška družba. Ljudje bi se morali ustaviti in poglobiti vase, ne pa da ves čas iščejo nekaj novega in v sebi gojijo nemir.
Dobrodelnosti se v Duolu ne spomnimo zgolj v decembru, ampak večkrat med celim letom. Letošnjega novembra smo v skupnem znesku tisoč evrov darovali denar Hiši eksperimentov, Rdečim noskom, Zvezi prijateljev mladine Moste-Polje, ustanovi Mali vitez. Tudi v decembru smo namesto novoletnih daril dali donacije; odločitev komu točno pa se vsako leto odločimo skupaj s sodelavci.
Podjetje Alpina v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije že tretje leto zapored organizira akcijo »Podari svoj par«, s katero si prizadevamo zagotoviti toplo obutev za slovenske družine v socialni stiski. Akcija zbiranja obutve, ki poteka pod sloganom »S čevlji, ki jih ne potrebujem, tebe obujem,« je prerasla v vseslovensko akcijo, ki je iz leta v leto uspešnejša. Letos nam je uspelo zbrati 1550 parov obutve, ki so jo na sedežu podjetja v Žireh predali Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Ta je poskrbela, da je obutev prišla med družine še pred zimo.
V mesecu decembru poslovnim partnerjem in prijateljem pošiljamo e-voščilnice in ves denar, ki bi ga sicer namenili pošiljanju klasičnih voščilnic po pošti, namenimo v dobrodelne namene. Prav tako redno sodelujemo tudi pri projektu Dobrodelni koledar, kjer tako kot tekom celega leta, tudi tokrat sredstva namenimo Zvezi prijateljev mladine Moste Polje. Skratka veseli smo, da lahko s svojimi dejanji prispevamo k novim nasmehom.
Letos smo darovali denar v obliki darilnih našega velnesa mednarodnemu združenju žensk Sila, ki so jih podarili naprej na tradicionalni dobrodelni prireditvi, ki so jo priredili v Hotelu Union.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji