Primož Roglič že od prve pogodbe z ekipo Jumbo Visma, vozi Bianchije. Letošnji model je
Bianchi Oltre XR4.
Še vedno se izogiba kolutnima zavorama, prisega na običajne zavorne čeljusti, sploh za dirko po Španiji, kjer potrebuje lažje kolo. Vemo, da so kolesa s kolutnima zavorama še vedno nekoliko težja. Cena samo okvirja z vilicami je okoli 4600 evrov.
Tadej Pogačar prav tako vozi italijansko kolo, tudi iminentne znamke;
Colnago je »ferrariji« med kolesi, pravijo. Letos dirka z modelom V3R.
Spomladi ga je k sebi poklical sam lastnik in ustanovitelj te prestižne znamke, starosta kolesarskega športa, Ernesto Colnago. Spomnimo, da je Ernesto izdeloval kolesa za skoraj vse največje šampione v novejši kolesarski zgodovini, od slavnega Eddyja Merckxa naprej. Colnago s kolesi sponzorira
UAE Team Emirates, ekipo v kateri vozi Tadej.
Colnago kolo ima največ zmag v profesionalnem kolesarskem svetu. Zanimivo pa je dejstvo, da še nikoli noben kolesar s colnagom ni zmagal na dirki po Franciji. Ko je lani Tadej zmagal na »malem Touru« ali kot jo še imenujejo »dirka prihodnosti«,
Tour de l'Avenir, ga je Ernesto poklical k sebi in med drugimi povedal, da prav njega vidi prvega, ki bo zmagal ta za colnago zakleti Tour! Cena samo okvirja z vilicami je okoli 5000 evrov.
Rogličev Bianchi Oltre XR4. Foto: Jumbo Visma Twitter
Tadej Pogčarar in Colnago V3R. Foto: UAE Team Emirates, P.Bettini
Komentarji