Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Znanoteh

Poplava kratkega videa

Uspeh tiktoka sproža širši prodor kratkih videovsebin in še večjo vlogo algoritmov, a je obenem tudi odraz generacijskih sprememb.
Tiktok je zgrajen na konceptu kratkega videa in je pri uporabnikih zelo priljubljen, zato so trend zagrabili tudi drugi, kar pa ni bilo vsem všeč. FOTO: Kirill Kudryavtsev/AFP
Tiktok je zgrajen na konceptu kratkega videa in je pri uporabnikih zelo priljubljen, zato so trend zagrabili tudi drugi, kar pa ni bilo vsem všeč. FOTO: Kirill Kudryavtsev/AFP
22. 8. 2022 | 06:00
22. 8. 2022 | 07:44
10:26

V nadaljevanju preberite: 

Kdor koli se redno potepa po družbenih omrežjih, je v zadnjih letih moral opaziti spremembe v strežni vsebini, pa sploh ni pomembno, na kateri platformi točno je bil. Youtube vse bolj očitno potiska kratki videoformat v kategoriji shorts. Snapchat ima kratke videoposnetke v zavihku spotlight. Bržkone najbolj pa so trenutno v ospredju instagramovi – uganili ste – kratki videi, reels. Malo zato, ker so najhitreje rastoč segment te Metine platforme, s tridesetodstotno rastjo ogledov glede na leto poprej. Še bolj pa zato, ker so pošteno razhudili tiste, ki so na instagram prišli v želji po nalaganju in ogledu fotografij, bodisi družinskih bodisi onih za namene vplivniškega trženja. Algoritemsko gnani vmesniki teh aplikacij namreč uporabniku pospešeno predlagajo vse več videovsebin, s čimer te izpodrivajo starejše oblike objav, kot so slike in tekst.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine