Neomejen dostop | že od 9,99€
Kdor koli se redno potepa po družbenih omrežjih, je v zadnjih letih moral opaziti spremembe v strežni vsebini, pa sploh ni pomembno, na kateri platformi točno je bil. Youtube vse bolj očitno potiska kratki videoformat v kategoriji shorts. Snapchat ima kratke videoposnetke v zavihku spotlight. Bržkone najbolj pa so trenutno v ospredju instagramovi – uganili ste – kratki videi, reels. Malo zato, ker so najhitreje rastoč segment te Metine platforme, s tridesetodstotno rastjo ogledov glede na leto poprej. Še bolj pa zato, ker so pošteno razhudili tiste, ki so na instagram prišli v želji po nalaganju in ogledu fotografij, bodisi družinskih bodisi onih za namene vplivniškega trženja. Algoritemsko gnani vmesniki teh aplikacij namreč uporabniku pospešeno predlagajo vse več videovsebin, s čimer te izpodrivajo starejše oblike objav, kot so slike in tekst.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji