Neomejen dostop | že od 9,99€
»Ali ni ironično, da Kitajci kupujejo tesle in tako z veliko denarja pomagajo Musku pri izstrelitvi Starlinka, nato pa se ta skorajda zaleti v kitajsko vesoljsko postajo.«
To je zapisal eden od 90 milijonov uporabnikov kitajskega družbenega omrežja weibo, ki so v minulih dneh pregledovali poročila, povezana z dvema incidentoma v vesolju, ko sta satelita Spacex Elona Muska skorajda trčila v »nebeško palačo«, kot se imenuje kitajska vesoljska postaja, ki je morala v obeh primerih manevrirati, da se je izognila trčenju.
Čeprav sta se vesoljska poljuba med Muskom in kitajsko vesoljsko postajo zgodila junija oziroma oktobra, ju je vodstvo v Pekingu uradu ZN za vesoljska vprašanja prijavilo šele v začetku tega meseca, nato pa so morali, kdove zakaj, miniti še štirje tedni, preden je bila ta tema tako »vroča«, da so nekateri kitajski blogerji (znova) pozvali k bojkotu električnih avtomobilov tesla, po katerih je Musk na Kitajskem najbolj znan. Njegova Gifafactory v Šanghaju namreč vsak mesec izdela več kot 50.000 električnih avtomobilov te znamke, 60 odstotkov jih ostane na kitajskem trgu, preostala vozila pa izvozijo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji