Popolna zapora bo po napovedih direkcije za infrastrukturo, ki je investitor v ta projekt, trajala do 2. junija 2021.
Galerija
Za prevoz potnikov bo v času popolne zapore organiziran nadomestni avtobusni prevoz. FOTO: Jure Eržen/Delo
Zaradi nadgradnje gorenjske železniške proge na odseku od Kranja do Lesc se danes začenja sedemmesečna popolna zapora proge med Kranjem in Jesenicami. Dela v skupni vrednosti skoraj 96 milijonov evrov z DDV bo izvedla vrsta slovenskih gradbincev.
Popolna zapora bo po napovedih direkcije za infrastrukturo, ki je investitor v ta projekt, trajala do 2. junija 2021. V tem času bo izvedena glavnina del v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart-Lesce in Kranj-Podnart. Za prevoz potnikov bo v času popolne zapore organiziran nadomestni avtobusni prevoz.
Nadgradnjo odseka gorenjske proge med Podnartom in Lescami in gradnjo vrste spremljajočih objektov bo izvedel Riko. Pogodbena vrednost del je 46,9 milijona evrov, rok za dokončanje del pa je 20 mesecev od uvedbe v delo.
Nadgradnjo odseka med Kranjem in Podnartom z gradnjo oz. obnovo spremljajoče infrastrukture bo medtem izvedel konzorcij podjetij CGP, SŽ-Železniško gradbeno podjetje, GH Holding, Riko in Gorenjska gradbena družba. Pogodbena vrednost del je 48,9 milijona evrov z DDV, rok za dokončanje del je prav tako 20 mesecev od uvedbe v delo.
Dela na enem večjih trenutnih projektov na jedrnem železniškem omrežju bodo potekala v času, ko je zaradi varnostno-tehnične nadgradnje popolnoma zaprt železniški predor Karavanke. V tem primeru gre za skupni slovensko-avstrijski projekt, dela pa izvaja avstrijski Strabag.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji