Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Z novimi znanji nad zaposlitvene probleme

Projekt: Ukrepi na trgu dela za spodbujanje vključevanja oseb, ki so izgubile službo
Za obvladovanje prihajajočih demografskih sprememb je pomemben razvoj novih oblik solidarnosti in pozitivne komunikacije.<br />
Foto Jože Suhadolnik
Za obvladovanje prihajajočih demografskih sprememb je pomemben razvoj novih oblik solidarnosti in pozitivne komunikacije.<br /> Foto Jože Suhadolnik
21. 10. 2019 | 14:30
3:25
Ljubljana – Javni razvojni sklad je v okviru programa vključevanja oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, objavil javni razpis za vključitev oseb, ki so ali pred izgubo službe ali je njihova zaposlitev ogrožena.

Aktivnosti so, kot so zapisali na spletni strani sklada, za udeležence brezplačne, namenjene pa so tistim, ki so prejeli redno odpoved zaposlitve in je razvidno, da je postalo njihovo delo nepotrebno, pa tudi tistim, ki so bili zaposleni za določen čas ali je njihova zaposlitev ogrožena zaradi organizacijskih ali tehnoloških sprememb. Seveda si prizadevajo, da bi s projektom ljudi spodbudili k aktivnemu načrtovanju ter razvoju lastnih karier glede na potrebe delodajalcev in trga dela.

Nove veščine za nove izzive


Hkrati bi lahko udeleženci v teh delavnicah tudi razvijali veščine in tehnike ter kompetence za nove delovne izzive. Nekateri želijo čim prej najti novo službo, drugi so navdušeni nad možnostjo pridobivanja novih veščin, ugotavljajo v Zavodu Meta, ki je eden od projektnih partnerjev. Spet drugi so zelo motivirani nad priložnostjo, da se lahko ne glede na starostno skupino in izobrazbo karierno izobražujejo, kot ugotavljajo v Invelu, inkubatorju za razvoj podjetništva. Ali kot pravijo v podjetju Compet, kadrovske storitve, ki je tudi partner v projektu, ljudje z vključitvijo v projekt pridobijo samozavest, lahko pripravijo načrt, se prekvalificirajo. A tudi ugotavljajo, da ljudje, ki verjamejo, da so prestari, da bi lahko našli novo službo, prehitro obupajo; in da je teh preveč.


Medgeneracijska komunikacija




V okviru delavnice Kompetentne Slovenije pa je ekipa KOC 3.0 v sodelovanju z Območno-obrtno zbornico Ravne na Koroškem organizirala delavnico, na kateri so se udeleženci učili, kako pomembna je medgeneracijska komunikacija. Seveda je to pomembno, saj se, kot so zapisali na spletni strani omenjenega sklada, na trgu srečuje vedno več generacij, zato je tudi za podjetje pomembno, da podjetja vzpostavijo strategijo upravljanja različnih starostnih skupin zaposlenih, kar imenujejo medgeneracijski menedžment. Kot poudarjajo, je »za obvladovanje prihajajočih demografskih sprememb ključen razvoj novih oblik solidarnosti, pozitivne komunikacije, učinkovitega reševanja konfliktnih situacij, primerna motivacija delodajalca k medsebojni podpori, učenju in prenosu znanja, izkušenj med generacijami v podjetjih. Udeleženci so se naučili, kako vzpostaviti prilagodljivo delovno okolje v podjetju, kako zadržati zaposlene v podjetju in s tem preprečiti uhajanje znanja in izkušenj iz podjetja.«

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine