Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Slovenija

Stranke trgovca z belo tehniko eMundija ostajajo brez plačanega blaga

Obstaja možnost, da kupci blaga po plačilu ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa, opozarja inšpekcija.
Tržni inšpektorat svetuje previdnost. FOTO: Mali Igor
Tržni inšpektorat svetuje previdnost. FOTO: Mali Igor
STA
17. 12. 2024 | 18:05
17. 12. 2024 | 19:39
2:47

Tržni inšpektorat potrošnikom svetuje previdnost pri spletnem nakupovanju v podjetju eMundia, trgovcem z belo tehniko, kopalniško opremo in ogrevanjem. Glede na pridobljene informacije obstaja namreč možnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa.

Kot je danes objavil inšpektorat, je v zadnjem obdobju prejel več prijav potrošnikov glede podjetja eMundia iz Ajdovščine, iz katerih izhaja, da podjetje zamuja z dobavo blaga oz. blaga, kupljenega v spletni trgovini www.emundia.si, sploh ne more dobaviti. Podjetje potrošnikom za blago, ki ga ne more dobaviti, ponuja možnost kompenzacije za drugo blago. Možnost vračila kupnine je otežena.

»Potrošnikom svetujemo previdnost pri poslovanju s podjetjem eMundia. Glede na vse pridobljene informacije obstaja možnost, da potrošniki blaga po plačilu avansa ne bodo prejeli, prav tako pa bi lahko bilo oteženo vračilo avansa,« pravijo na inšpektoratu.

Po zakonu o varstvu potrošnikov mora podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolniti brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe.

Zakon določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti, in sicer če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila, so spomnili na inšpektoratu.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine