Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Če izdelek ne deluje, mora prodajalec vrniti denar

Nova zakonodaja uvaja vrstni red zahtevkov, od popravila do menjave, razlike tudi med fizično in spletno trgovino.
Če je izdelek neskladen, ni razlike med tem, ali je bil kupljen v spletni ali fizični trgovini. OTO: Mavric Pivk
Če je izdelek neskladen, ni razlike med tem, ali je bil kupljen v spletni ali fizični trgovini. OTO: Mavric Pivk
9. 8. 2024 | 06:00
9. 8. 2024 | 09:23
6:14

V nadaljevanju preberite:

Ste nedavno kupili izdelek, ki ne deluje tako, kot bi moral, a vam prodajalec ne želi vrniti kupnine, ampak vztraja pri tem, da mora izdelek najprej na servis? S tem krši zakon o varstvu potrošnikov, ki je jasen: za vsak izdelek, ki je neskladen, ima potrošnik pravico takojšnjega odstopa od pogodbe, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Po naših informacijah naj bi se ta praksa začela vse pogosteje pojavljati pri izdelkih bele tehnike in elektronskih napravah, kupljenih pri uveljavljenih trgovcih.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine