Neomejen dostop | že od 9,99€
Skupina kritične strokovne javnosti s prvo podpisano socialno psihologinjo dr. Mirjano N. Ule je včeraj na posvetu Slovenske akademije znanosti in umetnosti (SAZU) opozorila na težave v vzgoji in izobraževanju, na katere pristojni, odgovorni za prenovo šolstva, po njihovem mnenju niso dovolj pozorni. Da bi morale biti ocene rezultat otrokovega znanja, starši pri izobraževalnih vprašanjih ne bi smeli imeti besede, vzgojna vprašanja pa bi morali dodelati skupaj. V šolah imajo besed dovolj. Čakajo na dejanja.
Mirjana N. Ule je dejala, da če bi menili, da gre prenova v pravo smer, posveta ne bi organizirali: »Opazili smo, da so številne vsebine izpuščene. Opozarjamo, da se povečujejo psihosocialni problemi v šolah, šola pa je po neoliberalnem modelu postala zelo tekmovalna, hkrati smo v gonji za ocenami zamenjali interes za znanje.«
Na posvetu so opozorili tudi na vpliv revščine. Raziskave kažejo, da ima Slovenija zelo nizko socialno mobilnost, kar pomeni, da bodo otroci, ki se rodijo revni, najverjetneje tudi ostali revni. Dokazano je, da socialno-ekonomski status vpliva na uspešnost otrok v šoli, neenakost se kaže tudi pri napredovanju v višje stopnje izobraževanja.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji