Neomejen dostop | že od 9,99€
Skupina za pripravo Nacionalnega programa vzgoje in izobraževanja 2023–2033 je danes organizirala javno predstavitev strokovnih stališč in predlogov za ustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja.
Številni govorci so v večurni predstavitvi poudarili, koliko otrok je v raziskavah opozorilo, da se ne počutijo varne, da znanje ni več vrednota, problem usposabljanja in pomanjkanja učiteljev, pa tudi tega, da je celotna družba, predvsem z družbenimi omrežji, velikokrat nevarno in nespodbudno okolje.
Deset odstotkov učencev je v zadnji mednarodni raziskavi bralne pismenosti Pirls odgovorilo, da se v šoli ne počutijo varne. Dr. Klaudija Šterman Ivančič in dr. Urška Štremfel s Pedagoškega inštituta sta spomnili na raziskavo Pisa, v kateri je petina dijakov poročala, da so najmanj nekajkrat na mesec žrtev medvrstniškega nasilja, slovenski petnajstletniki pa so v povprečju poročali o več učiteljeve diskriminacije do učencev iz drugih kultur kot njihovi vrstniki iz držav OECD.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji