Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Slovenija

Da bi otroci želeli znati in se dobro počutili

Stroka o varnem in spodbudnem učnem okolju. Petina dijakov je poročala, da so najmanj nekajkrat mesečno žrtev medvrstniškega nasilja.
Učenci so v stiski zaradi bitke za točke, znanje je tako le sredstvo za doseganje cilja in ne več vrednota sama po sebi, je ugotovitve učiteljic navedla Mirjana Ule. FOTO: Blaž Samec/Delo
Učenci so v stiski zaradi bitke za točke, znanje je tako le sredstvo za doseganje cilja in ne več vrednota sama po sebi, je ugotovitve učiteljic navedla Mirjana Ule. FOTO: Blaž Samec/Delo
25. 9. 2023 | 20:53
25. 9. 2023 | 20:54
6:10

V nadaljevanju preberite:

Skupina za pripravo Nacionalnega programa vzgoje in izobraževanja 2023–2033 je danes organizirala javno predstavitev strokovnih stališč in predlogov za ustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja.

Številni govorci so v večurni predstavitvi poudarili, koliko otrok je v raziskavah opozorilo, da se ne počutijo varne, da znanje ni več vrednota, problem usposabljanja in pomanjkanja učiteljev, pa tudi tega, da je celotna družba, predvsem z družbenimi omrežji, velikokrat nevarno in nespodbudno okolje.

Deset odstotkov učencev je v zadnji mednarodni raziskavi bralne pismenosti Pirls odgovorilo, da se v šoli ne počutijo varne. Dr. Klaudija Šterman Ivančič in dr. Urška Štremfel s Pedagoškega inštituta sta spomnili na raziskavo Pisa, v kateri je petina dijakov poročala, da so najmanj nekajkrat na mesec žrtev medvrstniškega nasilja, slovenski petnajstletniki pa so v povprečju poročali o več učiteljeve diskriminacije do učencev iz drugih kultur kot njihovi vrstniki iz držav OECD.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine