Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Okolje

Tretjina na servis, drugo v klet ali smeti

Novi aparati so v primerjavi s popravilom prepoceni, poleg tega nihče noče čakati serviserja dva meseca.
Povprečno gospodinjstvo pri nas na leto kupi med 40 in 50 novih naprav, 15 pa jih pospravi v predale ali kleti, pravi Emil Šehić, direktor Zeosa. FOTO: Roman Šipić/Delo
Povprečno gospodinjstvo pri nas na leto kupi med 40 in 50 novih naprav, 15 pa jih pospravi v predale ali kleti, pravi Emil Šehić, direktor Zeosa. FOTO: Roman Šipić/Delo
9. 12. 2023 | 05:00
0:23

V nadaljevanju preberite:

Popravilo je okolju prijaznejše kot nakup novih in novih naprav, na popravljeno napravo so uporabniki navajeni, poleg tega je servisiranje lokalna storitev. Kljub temu se za popravilo zunaj garancijske dobe odloči le tretjina lastnikov naprav, drugi naprave kopičijo ali pa vržejo med odpadke, pravijo v družbi za ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo, baterijami in nagrobnimi svečami Zeos, kjer so pripravili 100 videov za pravilno rabo in tudi popravilo naprav.

Poleg cenenih novih naprav, ki se tudi razmeroma hitro pokvarijo, je težava tudi to, da uporabniki naprav, od multipraktikov do pralnih strojev in hladilnikov, razmeroma težko pridejo do serviserjev. Običajno se poleg tega tudi zunaj garancijskega roka odločijo za uradni servis določene znamke, ki pa je praviloma dražji. Zato so v Zeosu v okviru projekta Spodbujamo e-krožno pripravili seznam 200 serviserjev pri nas. Nastaja pa tudi evropska platforma za serviserje.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine