Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Za evro več

Brez multipleksov v kinih ne bo velikih filmov in brez velikih tudi manjših in najmanjših verjetno ne bo. Art ponudba in komercialna se oplajata.
Ljudje se za takšno »mimogrede stvar«, kot je kino, verjetno res ne bodo vedno znova testirali. Za koncert, ki ga čakajo že poldrugo leto, pač. FOTO: Leon Vidic/Delo
Ljudje se za takšno »mimogrede stvar«, kot je kino, verjetno res ne bodo vedno znova testirali. Za koncert, ki ga čakajo že poldrugo leto, pač. FOTO: Leon Vidic/Delo
23. 6. 2021 | 06:00
6:01

V nadaljevanju preberite:


Kako torej po več kot letu dni gledalce vrniti v temo kinodvoran? Spolnost na platnu, se bojim, ne bo dovolj, čeprav je Romunu Raduju Judeju za film Nesrečno nabijanje ali odštekani porno v Berlinu marca letos prinesel zlatega medveda. Spolnost bo v strogo komercialnem smislu renesanse kina uporabna kvečjemu kot metafora, odgovore bo treba najti drugje. Rešitev je dobro skrita, kot na primer ključna sestavina kriptonita, ki je zlikovci v drugem (ali tretjem, ne spomnim se dobro) delu Supermana – tistem izvirnem, s Christopherjem Reevom – ne znajo razvozlati. Spomnimo se, z analiziranjem vzorca razrešijo kompleksno sestavo kovin, toda tistih 0,034 odstotka ostane neznanka. Zlikovci blefirajo – in kapitulirajo.

V Franciji gre varuhom cinefilije precej dobro, v kinodvorane so se ljudje po prvih poročilih vrnili množično. V Sloveniji nam gre po stari navadi slabše, ne zato ker bi nam primanjkovalo kritične mase, temveč zato ker so kinodvorane večinoma ostale zaprte.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine