V svetu (filma) je vse padlo s tečajev, oskarji bodo prvič med nominirance sprejemali vsebine, ki niso bile predvajane v kinematografih.
Galerija
Fotografije je simbolična. FOTO: Yara Nardi/Reuters
V kolumni preberite:
Sezona nagrad, ki jo (predvsem anglosaksonski) mediji vsako leto bolj potiskajo proti poletju, je zadnja stvar, ki me zanima v filmskem svetu. Prvič zato, ker je histerična in iritantna, drugič, ker je predolga (sklene se konec zime prihodnje leto z zlatimi globusi in oskarji), in tretjič, ker je popolnoma zahodnocentrična. Ameriški kritiki, ki radi popredalčkajo svoje in preostanku sveta v rahlo pokroviteljskem tonu obenem razložijo, kaj je bilo dobrega »tam zunaj«, imajo še to grdo razvado, da nagrad z velikim pompom ne podeljujejo le na nacionalni, temveč tudi na lokalni in regionalni ravni, od losangeleškega in newyorškega združenja – tradicionalno najmočnejših – do tistih v Nashvillu, San Diegu ali Poughkeepsiju. Če se kolikor toliko gibljete v svetu filma, bodo te informacije prišle do vas, če vas zanimajo ali ne.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji