Neomejen dostop | že od 9,99€
Lastnost dobrih idej je, da jih številni kopirajo. »Takšne zamisli postavljajo vprašanje: Le kako, da se tega nismo že prej spomnili?« je še ena misel iz kataloga. Boljša ko je (arhitekturna) ideja, več posnemovalcev se bo pojavilo. A sama originalnost še ne zagotavlja kakovosti. Odkritje natečaja iz leta 1985 me je zintrigiralo, ker mi je pomenilo priznanje: po lastni poti delamo podobno kot veliki mojstri pred nami. Po drugi strani pa me je zaskrbelo – nekdo je že počel podobno »inovativno« stvar!
Inovativnost je težko vrednotiti. Zelo problematično se mi zdi, da danes postaja imperativ, ki ga zahtevajo različni razpisi. Razpisi naj bi bili objektivni, zato imajo uveljavljen sistem točkovanj in vrednotenj. Zato se za inovativno poimenuje že vse, kar se prijavi na razpise – čeprav je inovativna kvečjemu nova interpretacija obstoječega za potrebe formularja. S tem pa razpisi le škodijo resnično inovativnim pobudam zunaj sistema. Večkrat so namreč sistemsko podprte kopije (z domiselno interpretacijo ali zaradi poznanstev), izvirni original pa ostane na obrobju ali izločen.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji