Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Bologna, mon amour, ali primer rdečih čeveljčkov

Do kultiviranosti v hramu slovenske demokracije in v medijskem prostoru vodi dolga in zavita pot – in kot kaže, bo trši oreh civiliziranje slednjega.
Simon Popek. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Simon Popek. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
6. 7. 2022 | 05:00
6:54

V nadaljevanju preberite:

Rdeči čeveljčki se nenadoma zdijo primerna metafora nelagodja med volilnimi poraženci, sploh v kontekstu njene magične moči in sproščanja zavisti med antagonisti. Istoimenski film Powella in Pressburgerja iz leta 1948 se ponuja kot primerna ponazoritev razmerij med nekdanjim in sedanjim vladnim vrhom. V Rdečih čeveljčkih imamo na eni strani Borisa Lermontova, avtoritativnega in karizmatičnega baletnega impresarija, ki svoje gledališče vodi z železno roko, na drugi pa skladatelja Juliana Crasterja, v katerega se zaljubi primabalerina Victoria Page, ustvarjena za novo super zvezdnico ansambla, ki takoj za tem pade v režiserjevo nemilost.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine