Dokler je bila najbolj všečkana fotografija na instagramu podoba male
Stormi, smo v tem še videli neki zdrav razum. Dekličina mama je pač
Kylie Jenner, ena najbogatejših in najvplivnejših zvezdnic na svetu, ki ima na tem družbenem omrežju 123 milijonov sledilcev.
Čeprav ima podjetnica šele 21 let, jo je Forbes lani uvrstil med najbolj vplivne ženske na svetu in pričakovati je bilo, da se bodo po rojstvu njene prvorojenke mediji tepli za fotografije.
Kylie je z objavo prve dekličine fotografije postavila rekord na instagramu, saj je objavo všečkalo več kot 18 milijonov ljudi. In potem je prišlo ... jajce. In objava, za katero se pravzaprav še ne ve dobro, v čem je njen pomen.
5. januarja letos, torej pred devetimi dnevi, je nekdo na instagramu ustvaril račun
world_record_egg. Prva – in zdaj edina – objava je bila preprosta fotografija jajca s sterilnim, belim ozadjem. Nič, kar bi posebej pritegnilo oko. Kako je torej mogoče, da je objava do tega trenutka zbrala že skoraj 24 milijonov všečkov, ni nikomur jasno, a dejstvo ostaja, da je Kylie odletela s prvega mesta.
Stvaritelj ali stvariteljica profila si je že na začetku zadala nalogo, da podre rekord »kraljico« Kylie, in to mu/ji je tudi uspelo, čeprav je Kylie na račun »jajca« dobila novih 100.000 všečkov. Rekordna objava je prva med 20 najbolj priljubljenimi fotografijami na instagramu, na kateri ni oseba iz mesa in krvi. Jajce je tako v odlični družbi »pravih« zvezdnikov, kot so
Cristiano Ronaldo,
Beyonce in
Selena Gomez.
Znano je tudi že, kaj pripadnica klana Kardashian danes meni o fotografiji, ki jo je izpodrinila s prvega mesta. Ob tem se sicer vsaj mi sprašujemo, ali gre pri jajcu v resnici za dobro premišljeno medijsko kampanjo za zdaj še neznancev ali smo ljudje postali ovce, ki jih lahko brez razumljivega razloga prepričaš v tako rekoč karkoli.
Tudi Kylie je torej hitro »udarila nazaj«. Posnela je video o njeni reakciji, ko prvič vidi rekord profil z jajcem. »Tisto majhno« jajce preprosto speče na asfaltu. Kdo bo prvi odnehal, bomo še videli.
Morda so si neznanci želeli odgovoriti na vprašanje, ali je bilo prej jajce ali kokoš, čeprav o tem nekako dvomimo. Nova instagram zvezda na to vprašanje pač ne bo dala odgovora, lahko pa služi kot dokaz, kako malo je potrebno, da se ustvari medijska revolucija. Tudi če so želeli preusmeriti pozornost na neprijetne prakse v prehrambni industriji, jim najverjetneje ne bo uspelo.
Morda je stvar na koncu čisto preprosta – v zadnjem času pač ni potrebno veliko, da ljudje reagiramo na še tako majhno neumnost, namesto da bi se v resnici ukvarjali s pravimi problemi.
Komentarji