Napoved, da se bo tudi Disney podal na trg video pretočnih vsebin, na katerem dominirajo Netflix in Amazon.com, pred nekaj tedni pa je nov kanal velikopotezno napovedal še Apple, je dobila konkreten okvir.
Kot piše
CNN, bo mesečna naročnina novega Disneyjevega kanala video pretočnih vsebin z imenom Disney Plus 6,99 dolarja mesečno oziroma 70 dolarjev letno, kar je nižje od Netflixove. Naročnikov oglasi ne bodo motili, program bo krstni dan doživel 12. novembra.
Osrednjo letošnjo novost pri Disneyju je včeraj v studijih Buena Vista v Burbanku v Kaliforniji predstavil izvršni direktor Disneyja
Bob Iger. Med argumenti, s katerimi nameravajo privabiti naročnike, je ob siceršnji Disneyjevi filmski in televizijski produkciji napovedal produkcije Marvela in Pixarja,
Vojno zvezd ali
Svet igrač, ob tem pa še produkcijo National Geographica in celotno produkcijo
Simpsonovih.
In seveda klasiko iz različnih obdobij. Med drugim so včeraj omenjali
Ledeno dobo,
Levjega kralja ali film
Moje pesmi, moje sanje.
Računajo na 60 do 80 milijonov naročnikov
Kot je povedal Iger, so si pri Disneyju za cilj postavili pridobitev od 60 do 80 milijonov naročnikov. Disney Plus naj bi začel prinašati dobiček v fiskalnem letu 2024, že za prihodnje leto pa načrtujejo investicijo nekaj več kot milijardo dolarjev v produkcijo izvirnih programov. Do leta 2024 naj bi se ta znesek podvojil.
Glede distribucije so se povezali s partnerjema Roku in Sony. Tako bo Disney Plus dostopen tudi na igralnih konzolah in pametnih televizijah, tablicah in drugih napravah. Glede obstoječega ponudnika pretočnih video vsebin za odraslo publiko Hulu, katerega večinski lastnik je Disney, so napovedali, da do leta 2024 načrtujejo dvig števila njegovih naročnikov na 40 do 60 milijonov. Trenutno jih je 25 milijonov.
Komentarji