Neomejen dostop | že od 9,99€
Potem ko so pri Gucciju pred kratkim za kreativnega direktorja izbrali Sabata De Sarna, je zdaj za podobno osvežitev poskrbela še znamenita italijanska modna hiša Moschino. Po poročanju Vogue Businessa je mesto dosedanjega dolgoletnega kreativnega direktorja, Američana Jeremyja Scotta, sedem mesecev po njegovem odhodu prevzel Davide Renne.
46-letni Toskanec ima obilo delovnih izkušenj, saj je od leta 2004 delal za modno hišo Gucci, nazadnje kot vodja oddelka za ženska oblačila, pred tem pa je bil njegov nadrejeni in mentor Alessandro Dell' Acqua. Po besedah Massima Ferrettija, izvršnega direktorja skupine Aeffe, ki ima v lasti Moschino, bo imel Renne kot snovalec moških in ženskih oblačil ter modnih dodatkov zagotovo ključno vlogo pri oblikovanju prihodnosti Moschina kot globalne hiše z italijanskim srcem.
Ustanovitelj Franco Moschino, znan po črnem humorju, zafrkljivem nadrealizmu in izzivalnih besednih igrah, je blagovno znamko ustanovil pred 40 leti na pobudo takratnega šefa Giannija Versaceja, za katerega je delal kot ilustrator. V letu 1994 je Moschino, preden je umrl zaradi zdravstvenih zapletov v povezavi z aidsom, na zadnji modni reviji manekenom dal v roke transparent s sporočilom, ki modo ironizira: »Bolje se je oblačiti, kot si želiš, ne pa, kot bi se moral.«
Že leta 1989 je dvignil veliko prahu z izjavo za New York Times: »Biti v skladu z modo sploh ni nekaj pozitivnega. Z modo je konec. Raje se pogovarjajmo o čem, kar je nekaj vredno. Moda ubija ljudi. To je fašizem.« Seveda se je hkrati navduševal za prestiž in njegova filozofija ugaja tudi Renneju: »Ne maram mode, ki diktira odgovore – raje iščem prava vprašanja.« Delati začne 1. novembra, debitiral pa bo na milanskem tednu mode februarja 2024.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji