Pred tridesetimi leti ni še nihče govoril o športnih terencih, tako kot o njih razpravljamo danes, toda Suzukijeva vitara je imela že leta 1988 adute, ki kupce najbolj navdušujejo v zadnjem obdobju. Testni primerek je potrdil, da bi si zaslužila še več pozornosti.
Suzuki vitara je eden tistih avtomobilov, ki nima nobenih posebnosti, toda v celoti ponuja veliko. Kot pravi terenec zmore premagati različne ovire, njegova največja prednost pa je vsestranska uporabnost. Po drugi strani je lahko za koga premalo ekstravaganten, zato bo ta svojega terenca raje poiskal med (veliko) dražjimi modeli.
Armaturna plošča je pregledna, z mehko plastiko je tudi prijetnejša na otip. Foto Gregor Pucelj
Če pri vitari omenimo uporabnost, se za voznika začne v notranjosti. Prostora je dovolj v vse smeri, tudi sedeži so udobni, prtljažnik meri 375 litrov, ob podrtih zadnjih sedežih 710 litrov. Armaturna plošča je pregledna, z mehko plastiko je tudi prijetnejša na otip, koristen je še naslon za roke s predalom.
Prostora je dovolj v vse smeri, tudi sedeži so udobni. Foto Gregor Pucelj
V opremi elegance dobi kupec tako rekoč vse asistenčne sisteme, ki jih poznamo v najnovejših avtomobilih: zaviranje v sili, radarski tempomat, sistem za nadziranje smeri vožnje, nadzor mrtvega kota, pomoč pri speljevanju v klanec in spuščanju, prepoznava prometnih znakov … V tem zimskem vremenu pa sta med opremo prijala ogrevana prednja sedeža.
Motorna izbira ni velika, saj so pri Suzukiju vse stavili na dva bencinska motorja. Tako ni več močnejšega 1,6-litrskega bencinca, prav tako so iz ponudbe umaknili dizelski agregat, ker ga je izbralo zgolj deset odstotkov kupcev. V testni različici je pod pokrovom 1,4-litrski bencinski štirivaljnik s 103 kilovati moči, vse skupaj pa dobro deluje s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
Čeprav vitara presega štiri metre dolžine (4175 mm), je pri vožnji okretna. Foto Gregor Pucelj
Eden močnejših adutov tega avtomobila je tudi štirikolesni pogon, ki prepriča kar osemdeset odstotkov kupcev.
Čeprav vitara presega štiri metre dolžine (4175 mm), je pri vožnji okretna. Pri parkiranju seveda pomaga vzvratna kamera, med vožnjo pa imajo potniki precej varen občutek, saj skoraj ni nelagodnega nagibanja. Največjo hitrost doseže pri dvesto kilometrih na uro, do stotice zmore v desetih sekundah, med testnimi vožnjami pa je poraba goriva znašala dobrih sedmih litrov.
In kaj je najboljše? Vse dobite za ugodno ceno.
Zastopnik: Magyar Suzuki, podružnica v Sloveniji
Cena: 24.850 € (testno vozilo 25.650 €)
Izpust CO2: 174 g/km
Komentarji