Neomejen dostop | že od 9,99€
Nissan je bil nekoč z modelom leaf med pionirji na področju električnega pogona. A potem dobro desetletje iz te japonske hiše ni bilo več druge takšne novosti. Ko so že precej nazaj le napovedali model ariya, si verjetno nihče ni mislil, da bo do njenega prihoda k nam trajalo tako dolgo. Zdaj je le tu in si bo poskušala odrezati svoj delež na trgu, na katerem tekmecev pač ne manjka.
Ariya je neke vrste karoserijski križanec, avtomobil je dolg 4,6 metra, ima skoraj 2,8 metra medosja, kolesa so potisnjena v kote vozila. Oblikovne linije so manj ostre kot pri drugih modelih te znamke, verjetno za manjši zračni upor. Masa je konkretna, glede na izvedbo od 1,8 do 2,2 tone.
Kabina je prostorna, tudi zadaj, kjer ni sredinskega tunela. Korekten je prtljažnik, ki odvisno od pogona sprejme od 415 do 468 litrov prtljage, se pa deli in zlaga le v razmerju 60/40. Za volanom je en zaslon, ki se nadaljuje še v drugega sredinskega, funkcije se upravljajo na dotik, ko se jih dotaknete, se osvetlijo, spodaj na sredini je po obliki iz drugih nissanov znan vzvod za pretikanje po voznih programih, tudi na volanskem obroču je še nekaj stikal. Materiali so vsaj v prvih dobro opremljenih vozilih delovali izbrano, kvalitetno, kar je še pripomoglo k ugodno umirjenemu počutju. Za zdaj v menijih žal ni slovenščine, kar pa naj bi bilo v kratkem rešeno.
Polni se na različne načine, najhitreje z enosmernim tokom in močjo 130 kW. Za tisočaka je dokupljiv 22-kilovatni polnilnik v vozilu, za hitrejše polnjenje na polnilnicah z izmeničnim tokom. Pričakovali bi, da bo to standardna oprema, tako kot je denimo toplotna črpalka. Uradna poraba je glede na izvedbo od 18 do 20 kWh/100 km. V realnosti bo seveda odvisna od vremena in načina vožnje.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji