Neomejen dostop | že od 9,99€
V nadaljevanju preberite:
Mokka je Oplov kompaktni križanec, ki je po vstopu v koncern Stellantis dobil veliko Peugeotovih genov, kar sploh ni slabo. Enako velja za povsem električno mokko-e, ki si deli pogon s prav takim, se pravi električnim, peugeotom e-208 in še nekaterimi podobnimi vozili iz koncernskega hleva. Ker so oblikovne razlike z običajnimi, se pravi bencinskimi mokkami, minimalne, si bomo najprej ogledali električni pogonski sklop. V dnu potniške kabine nameščena baterija ima zmogljivost 50 kWh, na sprednji osi nameščen elektromotor pa ima moč 100 kW (136 KM) in navor 260 Nm; največja hitrost je 150 km/h, z mesta do 100 km/h pospeši v devetih sekundah. Po merilnem ciklu WLTP naj bi to omogočalo doseg od 313 do 324 kilometrov, tovarniško deklarirana poraba pa naj bi se gibala med 17,4 in 18,0 kWh/100 km. Vendar s pomembno opombo, da na doseg lahko vplivajo »zunanje okoliščine«, med drugim tudi zima in nizke temperature …
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji