Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Okretna električna meščanka

Opel mokka-e se odlično znajde v mestu, na daljših vožnjah pa ji (pre)hitro zmanjka »goriva«.
Zunanjost mokke-e se le malo razlikuje od običajnih različic. Dejansko je drugačna le maska, ki je zapolnjena, saj dovod svežega zraka do motorja ni potreben. FOTO: Gregor Pucelj
Zunanjost mokke-e se le malo razlikuje od običajnih različic. Dejansko je drugačna le maska, ki je zapolnjena, saj dovod svežega zraka do motorja ni potreben. FOTO: Gregor Pucelj
27. 2. 2023 | 05:00
4:33

V nadaljevanju preberite:

Mokka je Oplov kompaktni križanec, ki je po vstopu v koncern Stellantis dobil veliko Peugeotovih genov, kar sploh ni slabo. Enako velja za povsem električno mokko-e, ki si deli pogon s prav takim, se pravi električnim, peugeotom e-208 in še nekaterimi podobnimi vozili iz koncernskega hleva. Ker so oblikovne razlike z običajnimi, se pravi bencinskimi mokkami, minimalne, si bomo najprej ogledali električni pogonski sklop. V dnu potniške kabine nameščena baterija ima zmogljivost 50 kWh, na sprednji osi nameščen elektromotor pa ima moč 100 kW (136 KM) in navor 260 Nm; največja hitrost je 150 km/h, z mesta do 100 km/h pospeši v devetih sekundah. Po merilnem ciklu WLTP naj bi to omogočalo doseg od 313 do 324 kilometrov, tovarniško deklarirana poraba pa naj bi se gibala med 17,4 in 18,0 kWh/100 km. Vendar s pomembno opombo, da na doseg lahko vplivajo »zunanje okoliščine«, med drugim tudi zima in nizke temperature …

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine