Neomejen dostop | že od 9,99€
Znamka z znakom štirih krogov je doslej že imela večji električni SUV z imenom e-tron, a so jih vsaj pri nas prodali malo, potem je prišel že zelo ekskluzivni
e-tron GT. Zdaj prihaja naslednji tovrstni predstavnik, imenuje se audi Q4 e-tron. Ta naj bi bil bolj množičen. A je tudi pogojnik zelo izrazit.
Pri Audiju se vsaj v Sloveniji v električno mobilnost premikajo po korakih. Letos je na naš trg zapeljalo dobrih 30 električnih primerkov te znamke, gre za podobno raven kot pri tekmecu BMW. Električnih mercedesov je še manj, zato pa precej več primerkov ameriškega tekmeca Tesle. Audi Q4 e-tron je prvi serijski avtomobil te znamke, ki je pripravljen na izključno električnemu pogonu namenjeni množični platformi MEB koncerna Volkswagen, govorijo o demokratizaciji električnega pogona.
Q4 e-tron je po karoserijski obliki lahko pripravljen kot športni terenec ali kot v zadku bolj kupejevski, če hočete, bolj elegantni sportback, ki bo pri nas na voljo nekaj kasneje. S 459 centimetri je Q4 e-tron denimo le za 10 cm krajši od klasično gnanega modela Q5 in prav toliko daljši od Q3. Mu pa zato velika medosna razdalja (276 cm) prinaša bolj prostorno kabino, posebno na zadnji klopi, ki je zaradi akumulatorjev v dnu sicer postavljena nekoliko višje. Pravijo, da je v njem prostorno kot v Q7. Zračno je tudi v 520-litrskem prtljažniku (sportback 535 l), ki je izdatno povečljiv.
Audi Q4 ima lahko, tako kot volkswagen ID.4, baterijo z zmogljivostjo 52 ali 77 kWh. V prvem primeru ima motor z močjo 125 kW, v drugem 150 kW. V obeh je pogon na zadnji kolesi, ko govorimo o prilagodljivi štirikolesni izvedbi quattro, pa je dodan še sprednji motor (skupna moč obeh je 220 kW). Uradni doseg je, glede na akumulator in pogon, od 340 do 520 kilometrov. Na voljo so seveda različne možnosti polnjenja, tudi zelo hitrega z enosmernim tokom z močjo do 125 kW.
Seveda se kot vselej cena lahko še precej dvigne z različnimi dodatki, kot so matrični žarometi, pri katerih si lahko izbirate grafično podobo dnevnih luči, športno podvozje, toplotna črpalka, prikazovalnik na vetrobranskem steklu z obogateno resničnostjo in ameriško ozvočenje Sonos. Dobava je različna, odvisno od želje po določeni opremi, lahko se nanj čaka štiri mesece ali pa celo eno leto. Pravijo, da so imeli doslej 50 naročil.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji