Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Avtomobilno

Katoda iz litij-železovega fosfata vse bolj zanimiva

Baterije: Nekoč drugorazredna rešitev ne bo več le cenejša, imela bo tudi večjo zmogljivost.
Kitajci, med njimi je baterijski prvak Catl, so z baterijo, ki ima katodo iz litij-železovega fosfata, zadnja leta dosegli velik napredek. Najnovejšo izvedbo so predstavili na nedavni razstavi v Pekingu. Foto Zhou Chengfeng/Via Reuters C
Kitajci, med njimi je baterijski prvak Catl, so z baterijo, ki ima katodo iz litij-železovega fosfata, zadnja leta dosegli velik napredek. Najnovejšo izvedbo so predstavili na nedavni razstavi v Pekingu. Foto Zhou Chengfeng/Via Reuters C
30. 6. 2024 | 05:00
6:49

V prispevku preberite:

Baterija je še naprej najbolj kritičen del električnega avtomobila. Da bi znižali stroške, je največ truda usmerjenega prav v njen razvoj. Za zdaj prevladuje doslej najzmogljivejša baterija NMC, v kateri pa se uporablja za pridobivanje problematičen kobalt. V iskanju cenejših rešitev je vse bolj zanimiva baterija LFP, katere zmogljivost se izboljšuje.V čem je skrivnost napredka? Kdo je vodilni na tem področju? Kaj to pomeni za industrijo?

 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine