Čeprav smo v časih, ki jih doslej nismo poznali, bomo tudi letos, že 29. zapored, slovenski mediji izvedli tradicionalni izbor slovenskega avta leta.
Pri njem sodelujemo Motorevija AMZS, Delo in Slovenske novice, Dnevnik in Nedeljski dnevnik, Večer, Evo, Avto magazin, Val 202 in tv-oddaja Avtomobilnost, spletni portal Planet Siol.net in avtomobilski blog Komotar Minuta.
Nagrade za glasovalce
Vsi, ki ste sodelovali v glasovanju in na koncu skupaj izbrali finaliste izbora za leto 2021, boste prišli v boben za žrebanje nagrad. Prva nagrada je vrednostna kartica za dobroimetje (1500 evrov) za nakup goriva pri Petrolu, druga nagrada so zimske pnevmatike znamke Goodyear, tretja nagrada pa je mesec dni preizkušanja novega fiata 500 hibrid, kar bo omogočilo podjetje Avto Triglav.
Za naslov se potegujejo vsi novi modeli avtomobilov, ki so letos prišli na trg in jih bo do 30. novembra registriranih vsaj 25.
Najprej ste imali glavno besedo bralci, gledalci in poslušalci, ki ste s svojimi glasovi izbrali finaliste in jim zagotovili prve točke za končni izbor, v katerem bomo odločali avtomobilski novinarji. Finalisti bodo znani v soboto 5. decembra.
ℹAvtomobili v izboru Slovenski avto leta 2021
Audi A3
DS 3 crossback
ford kuga
ford puma
hyundai i10
hyundai i20
hyundai tucson
mercedes-benz GLA
mercedes-benz GLB
nissan juke
peugeot 208
peugeot 2008
renault captur
seat leon
škoda octavia
toyota yaris
volkswagen golf
volkswagen ID.3.
Letošnjih kandidatov je 18, so zelo različni, manjši in večji, jasno so med njimi tudi zadnja leta priljubljeni športni terenci, ne manjka niti kakšen predstavnik nove pogonske smeri.
Po pravilih izbora se bo v finale uvrstilo pet modelov, ki bodo dobili največ podpore bralcev, gledalcev in poslušalcev. Tisti, ki bo zbral največ glasov, začne svojo pot v finalu s šestimi točkami, drugouvrščeni s štirimi, tretji s tremi in tako do petega mesta.
Po enakem sistemu bomo pet finalistov januarja 2021 ocenili še novinarji in zmagovalec, ki bo osvojil največ točk, bo postal slovenski avto leta 2021.
Utrinek z zadnje finalne prireditve za slovenski avto leta. FOTO: Uroš Modlic
Komentarji