![Ford kuga ima različne pogonske možnosti, zelo zanimiva je kombinacija bencina in elektrike. FOTO: Gašper Boncelj](https://www.delo.si/media/images/20231115/1577748.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
V prispevku preberite:
Industrija nas je leta in leta oblegala z idejo downsizinga, pomanjševanja motorjev. Ford ni bil izjema, ti pogoni »litrske embalaže« so bili sicer poskočni, glede porabe pa predvsem dobri na laboratorijskih testih nekdanjega protokola, mnogo manj v realnosti. Ko vam tako v navezi z elektriko ponudi 2,5-litrski bencinski štirivaljnik, in to v času, ko naj bi se bližal konec termičnih motorjev, je to svojevrstno presenečenje. Škoda, da tega niso storili že veliko prej.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji