Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Avtomobilno

Capri je v novih časih električen

Fordov alternativni križanec. Zanimiv, a bo vendarle le niša.
Nekoč je bil capri nižji, krajši, zdaj ga je več in vozi na eletriko. FOTO:Gašper Boncelj
Nekoč je bil capri nižji, krajši, zdaj ga je več in vozi na eletriko. FOTO:Gašper Boncelj
16. 4. 2025 | 05:00
2:23

Ford je lani poslal na trg električni model ford explorer, zdaj pa mu dodaja še tehnično podoben, a vendarle dokaj drugače oblikovan avtomobil z imenom ford capri.

Ford capri je drugi popolnoma električnem pogonu posvečeni evropski model. FOTO: Gašper Boncelj
Ford capri je drugi popolnoma električnem pogonu posvečeni evropski model. FOTO: Gašper Boncelj
Capri je daljši od explorerja. FOTO: Gašper Boncelj
Capri je daljši od explorerja. FOTO: Gašper Boncelj
Notranjost zaznamuje svojevrstno urejen sredinski zaslon. FOTO: Ford
Notranjost zaznamuje svojevrstno urejen sredinski zaslon. FOTO: Ford

Ima sorodno osnovo kot električni volkswagni, a če je explorer bližje VW ID.4, je capri bližje ID.5. Dolg je 463 centimetrov, skoraj 20 več kot explorer. Navzven ima ta križanec kako bolj kupejevsko linijo, s čimer želi vsaj približno spominjati na nekdanji model s tem imenom. Od explorerja se razlikuje tudi po drugače oblikovanih lučeh.

Znotraj je to pač prostoren, zračen avtomobil, v obeh potniških vrstah pa v prtljažniku, ki s 572 litri precej presega tistega v explorerju. Za volanom je podobnosti z explorerjem pričakovano več, tudi tu izstopa premični pokončni sredinski zaslon.

Kot rečeno, je novodobni capri povsem električen, lahko ima zadnji ali štirikolesni pogon. Tudi pogonska moč se razlikuje, od 125 ali 210 kW za zadnji pogon in 250 kW v primeru štirikolesnega. Podobno ima baterija tri zmogljivosti: 52, 77 ali 79 kWh.

Caprija tako kot explorerja izdelujejo v Fordovi tovarni v Kölnu, ki je po lanski popolni prenovi namenjena le električnim avtomobilom.

Capri je nekoliko dražji od explorerja, pred subvencijo stane od 39 tisoč evrov, to je z najmanjšo baterijo. Če ima srednjo, stane najmanj 46 tisoč, s štirikolesnim pogonom pa ga cenijo na 48 tisoč. Seveda ponujajo različne akcije, pogojene s financiranjem, kar pa je treba dobro preveriti, koliko so pravzaprav ugodne. Pričakujejo, da bodo letos prodali 50 primerkov caprija.

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine