Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ljubljana in okolica

Tramvaj bi v Ljubljani rešil težave javnega prevoza

Lahka urbana železnica daje mestu dinamiko in hitrost, stala pa bi dobro milijardo evrov. Gradnja tramvaja v Ljubljani bi trajala od 10 do 15 let.
Tramvaj je kot sistem hitrejši, zanesljivejši in udobnejši, primeren za razvita urbana okolja, kjer je mobilnost večja in nujna za gospodarski razvoj, pravi Luka Novak. FOTO Jure Eržen
Tramvaj je kot sistem hitrejši, zanesljivejši in udobnejši, primeren za razvita urbana okolja, kjer je mobilnost večja in nujna za gospodarski razvoj, pravi Luka Novak. FOTO Jure Eržen
2. 7. 2022 | 07:00
2. 7. 2022 | 12:39
11:52

V nadaljevanju preberite:

Zakaj so leta 1958 v Ljubljani ukinili tramvaj, še danes ne vemo natančno. Takratna oblast je stavila na avtobuse, a se je hitro pokazalo, da je bila to velika napaka, saj so evropske prestolnice v osemdesetih začele tramvaje posodabljati. Tramvaj v Ljubljani bi zlahka prepeljal 200.000 potnikov na dan in tako poskrbel za celotno dnevno migracijo. 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine