Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kolumne

Javni promet in podnebne spremembe

Za podzemno železnico nam je jasno, da je Ljubljana premajhna. Pa je res?
Matevž Granda FOTO: Blaž Samec/Delo
Matevž Granda FOTO: Blaž Samec/Delo
18. 5. 2022 | 05:00
0:20

V kolumni preberite: 

Pogosto slišimo, da je uporaba javnega prometa eden od učinkovitih načinov, kako se lahko borimo proti podnebnim spremembam. Jasno nam je tudi, zakaj: če poln vlak ljudi opravi pot od kraja A do kraja B, pri tem nastane precej manj izpustov CO2 v okolje, kot če bi to isto pot enako število ljudi opravilo s svojim avtomobilom. Po izračunih, ki jih je leta 2021 objavil avstrijski Der Standard, boste za največ toplogrednega CO2 odgovorni na poti z letalom, in sicer za 250 gramov na kilometer opravljene poti. Kadar se peljete sami z avtomobilom, je vaš prispevek 171 gramov in z vlakom le 41 gramov na kilometer. Do okolja najbolj prijazni pa ste seveda na kolesu ali peš.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine