Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Ljubljana in okolica

Kako je skrb za male živali postala dober posel

Eno izmed največjih podjetij za trženje izdelkov za male živali je lani ustvarilo kar 13 milijonov evrov
Vse več lastnikov poleg kakovostne hrane vse več denarja za hišne ljubljenčke nameni tudi za prehranska dopolnila, priboljške, igrače in oblačila.  FOTO: Tomi Lombar
Vse več lastnikov poleg kakovostne hrane vse več denarja za hišne ljubljenčke nameni tudi za prehranska dopolnila, priboljške, igrače in oblačila.  FOTO: Tomi Lombar
24. 7. 2018 | 07:00
24. 7. 2018 | 09:59
3:24
Ker hišni ljubljenčki postajajo vse pomembnejši družinski člani, jim lastniki omogočajo najkakovostnejšo hrano in oskrbo. Na ta račun pa dobro služijo trgovine za male živali. Veriga trgovin Mr. Pet je, denimo, lani presegla 13 milijonov evrov prihodkov.

Po podatkih centralnega registra je pri nas registriranih več kot 230.000 psov in okoli 19.000 mačk. Samo v Ljubljani je registriranih več kot 23.000 psov, med njimi je največ mešancev, sledijo nemški ovčarji, maltežani in labradorci. Nekateri lastniki psov za hrano na mesec odštejejo več, spet drugi manj. A dejstvo je, da vse več lastnikov za svoje hišne ljubljenčke skrbi tako kot za svoje družinske člane. Zato vsak mesec poleg kakovostne hrane vse več denarja porabijo tudi za nakup prehranskih dopolnil, priboljškov, igrač in celo oblačil.


Napoved o hitrem propadu se ni uresničila


Med tistimi, ki so pri nas to tržno nišo zelo dobro izkoristili, je ljubljansko podjetje Mimaja, znano po blagovni znamk trgovin za male živali Mr. Pet. S trženjem hrane za hišne ljubljenčke se ukvarjajo že 14 let. Predlani so ustvarili slabih 11,2 milijona evrov prihodkov, v zadnjih petih letih pa so njihovi prihodki poskočili za kar dve tretjini. »Rast prometa in dobička je bila tudi lani dvomestna. Tako so prihodki presegli 13 milijonov evrov, zaposlujemo pa več kot 100 ljudi. Že od ustanovitve rastemo, rasli smo tudi v času krize,« pojasnjuje Aleš Jamšek, eden od ustanoviteljev in komercialni direktor Mimaje.

Ideja za prvo trgovino se mu je porodila še v času, ko kot veletrgovec ni našel ustreznih trgovcev, ki bi bili pripravljeni na trgovske police postaviti visokokakovostne hrane za pse. »K skupnemu projektu sem pritegnil še dva partnerja, ki sta prispevala prostor za prvo trgovino v ljubljanskem BTC in zagonski kapital. Prva trgovina je obsegala 700 kvadratnih metrov in številni so nam napovedovali hiter propad. Danes imamo 15 poslovalnic in vse poslujejo uspešno,« pojasnjuje Jamšek.
 

Vsi zaposleni so lastniki živali


Pred kratkim so prenovili in razširili trgovino ob Celovški cesti v Ljubljani, ki je s tem postala njihova največja trgovina, saj se razprostira na več kot 1200 kvadratnih metrih. V zgornjem nadstropju stavbe zagotavljajo tudi zdravstveno oskrbo in frizerja za pse. Kupci so vse bolj ozaveščeni o tem, kaj kupujejo in kaj dobijo za svoj denar, prav tako dobro vedo, kaj potrebujejo njihovi ljubljenčki.

»Naša prednost so predani sodelavci, saj so vsi skrbniki živali. Na podlagi lastnih izkušenj tudi znajo svetovati, ker vedo, kaj je dobro za živali,« pojasnjuje sogovornik. Med njihovimi večjimi konkurenti je podjetje Vetpet, ki upravlja 20 trgovin Zootic. »Konkurenca je res velika. Vendar je naša posebnost to, da je delo tudi hobi,« še pravi Aleš Jamšek.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine