34. grafični bienale Ljubljana ponuja sintezo umetnosti, tehnologije, popkulture in vizij posthumanizma.

Galerija
Serkan Özkaya: <em>Proletarci vseh dežel</em>, 1999–2011. Postavitev na 29. grafičnem bienalu <em>Dogodek</em>. FOTO: Urška Boljkovac/arhiv MGLC
V nadaljevanju preberite:
Ljubljanski grafični bienale velja za najstarejšo prireditev, ki je vse od leta 1955 sistematično vrednotila in promovirala tako slovensko kot tujo grafično produkcijo, leta 2001 pa s prehodom v postmedijsko epoho začela delovati na presečišču raznovrstnih umetniških praks, znanosti, tehnologije, teorije in popkulture. Med 10. septembrom in 21. novembrom bo na številnih lokacijah v Ljubljani potekal že 34. grafični bienale Ljubljana; v produkciji MGLC bo z naslovom Iskra Delta predstavljal predvsem mlajše ustvarjalce iz srednje in vzhodne Evrope, ki v svojih praksah uporabljajo moč fikcije, špekulativnega oblikovanja, larpinga, videoiger, interneta, popa in novih tehnologij
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji