Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Razno

Razcvet vrhunske, a podhranjene ustvarjalnosti

Razstava več kot osemdesetih umetnikov Keramika v Sloveniji 2005–2022 je pregled sodobne umetniške keramike ter njenih vsebinsko-formalnih tendenc.
Bojana Ristevski Mlaker: Kompozicija 30, 2019 FOTO: osebni arhiv
Bojana Ristevski Mlaker: Kompozicija 30, 2019 FOTO: osebni arhiv
14. 7. 2022 | 06:00
10:40

V nadaljevanju preberite: 

Damir Globočnik je v spremni besedi k razstavi zapisal, da ima sodobna umetniška keramika v slovenskem likovnem prostoru nekoliko nenavaden položaj, »ki je bolj kot z izraznimi možnostmi v tej likovni disciplini povezan z zgodovinsko izkušnjo v najširšem pomenu besede. Ta izkušnja je botrovala tudi nekaterim predsodkom [...]. Najprej je pri tem vprašanju seveda treba
upoštevati dejstvo, da postopek žganja gline velja za enega od prvih človekovih tehnoloških izumov. Izdelkom iz žgane gline, ki imajo uporabni in umetniški značaj, lahko kontinuirano sledimo od prazgodovine dalje. V sodobni umetniški keramiki je torej prisoten tudi zgodovinski spomin.«

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine