Neomejen dostop | že od 9,99€
Damir Globočnik je v spremni besedi k razstavi zapisal, da ima sodobna umetniška keramika v slovenskem likovnem prostoru nekoliko nenavaden položaj, »ki je bolj kot z izraznimi možnostmi v tej likovni disciplini povezan z zgodovinsko izkušnjo v najširšem pomenu besede. Ta izkušnja je botrovala tudi nekaterim predsodkom [...]. Najprej je pri tem vprašanju seveda treba
upoštevati dejstvo, da postopek žganja gline velja za enega od prvih človekovih tehnoloških izumov. Izdelkom iz žgane gline, ki imajo uporabni in umetniški značaj, lahko kontinuirano sledimo od prazgodovine dalje. V sodobni umetniški keramiki je torej prisoten tudi zgodovinski spomin.«
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji