Slovenska kultura in film v sklepnem letu Ustvarjalne Evrope z nadpovprečnimi rezultati.

Galerija
Pri režijskem prvencu Ester Ivakič<em> </em><em>Noben glas</em>, ki je za razvoj prejel 30.000 evrov, sodeluje večinoma ženska ekipa. FOTO: Arhiv Temporame
V nadaljevanju preberite:
Sredi virusne in birokratske ohromljenosti slovenskega filmskega področja, nekooperativnega pristojnega ministrstva in gonje proti nevladnikom je Center Ustvarjalna Evropa v Sloveniji poskrbel za spodbudne novice o uspešnosti naših kulturnikov in umetnikov pri črpanju sredstev na evropskih razpisih ter sklepanju mednarodnih povezav in partnerstev.
Preberite, koliko evropskih sredstev so v zadnjih sedmih letih na razpisih pridobile naše kulturne institucije, zakaj je bilo letošnje leto še posebej uspešno in s katerimi državami se slovenski kulturniki in umetniki najraje povezujejo.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji