
Neomejen dostop | že od 14,99€
Hekuba, ne Hekuba Tiaga Rodriguesa združuje Evripidovo tragedijo Hekuba z zgodbo sodobne matere, igralke Nádie, ki vadi vlogo te trojanske kraljice, hkrati pa na sodišču skupaj z drugimi materami išče pravico za svojega avtističnega sina. Nádia se sčasoma zave, da na pripravah na predstavo tako rekoč vadi svoje pričevanje na sodišču, tudi v drugih likih – vsak igralec Comédie-Française jih igra več – in dialogih se resničnost in fikcija stapljata.
Svoje misli o predstavi, ki je premiero doživela julija na gledališkem festivalu v Avignonu, ki ga od leta 2022 vodi Rodrigues, kot o razvoju Comédie-Française v zadnjih treh desetletjih, je za Delo delil igralec Éric Génovèse, ki ima od kolegov v zasedbi predstave v Comédie-Française najdaljši staž.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji