Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Diana Koloini: Slabo poznate naših src tančine

Delo se zdi predvsem zavezano globokemu branju, s čimer ponudi fascinanten nov pogled na literarnega klasika.
Ne gre za to, da ženske v Molièrovem patriarhalno zastavljenem svetu ne bi bile žrtve – to se pogosto dogaja. FOTO: promocijsko gradivo
Ne gre za to, da ženske v Molièrovem patriarhalno zastavljenem svetu ne bi bile žrtve – to se pogosto dogaja. FOTO: promocijsko gradivo
14. 12. 2021 | 06:00
5:40

V nadaljevanju preberite:

Avtoričina analiza je v odnosu do obravnavanih besedil zastavljena izrazito temeljito in natančno. Zanimajo jo različne osebnostne oziroma psihološke razsežnosti nastopajočih, sklicuje se na številna specifična mesta iz besedil ... Ta pristop pa ima (upoštevaje omejen prostor za obravnavo) naposled tudi drugo plat. Avtorica se, čeprav podnaslov Ženske v Molièrovih komedijah morda nakazuje drugače, podrobneje posveti le nekaj besedilom, konkretno je govor predvsem o Smešnih preciozah, Učenih ženskah, Šoli za žene, Tartuffu, Ljudomrzniku ter Don Juanu, medtem ko so druge drame samo omenjene ali predstavljene zgolj v kakšni specifični razsežnosti, s čimer se zdi, da je še nekaj prostora za, recimo temu, notranji kontekst dramatikovega opusa.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine