Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Oder

Bakanalije slovenskega gledališča

Vsakoletni praznik gledališča, Borštnikovo srečanje, je kot češnja na torti vrhunske uprizoritvene kondicije.
Festival se je tudi letos srečal s problemom umeščanja velike količine dogodkov v štirinajst dni. FOTO: Boštjan Lah
Festival se je tudi letos srečal s problemom umeščanja velike količine dogodkov v štirinajst dni. FOTO: Boštjan Lah
Benjamin Zajc
23. 6. 2023 | 05:00
10:18

V nadaljevanju preberite:

Umetniški direktor Festivala Borštnikovo srečanje Aleš Novak je v zaključnem nagovoru letošnje izvedbe povedal, da srečanje »ponovno potrjuje, da je slovensko gledališče na visoki ustvarjalni ravni, odpira aktualna vprašanja, ki zadevajo današnjega človeka, in to počne na umetniško vznemirljive gledališke načine. Še posebej nas je razveselil letošnji izjemni odziv občinstva, številne predstave so razprodane, študentje so ponovno pomembni del festivalskega dogajanja. To razumem kot izraz podpore slovenskemu gledališču, gledališkim ustvarjalkam in ustvarjalcem in tudi Borštnikovemu srečanju«.

Benjamin Zajc je s sogovorniki pod drobnogled vzel vizualno sled festivala, Mlado Borštnikovo, tekmovalni program in nagrajence ter problematiko prenatrpanega urnika.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine