Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Lepa kot slika, performans na VR-očalih

Golo telo Simone Semenič je dokument avtoričine osebne zgodovine, je neponovljivo in pričevanjsko subjektivno.
Simona Semenič v predstavi Lepa kot slika FOTO: Nada Žgank
Simona Semenič v predstavi Lepa kot slika FOTO: Nada Žgank
Anja Radaljac
19. 4. 2022 | 10:45
5:44

V nadaljevanju preberite:

Projekt skozi modulacije ohranja isto izčiščeno akcijo. Simona Semenič vsakega od modulov začne s svojim golim telesom, ki vsakokrat stopi pred nas kot aktivno so-določujoče; golo telo Simone Semenič je dokument avtoričine osebne zgodovine, je neponovljivo in pričevanjsko subjektivno. V njem so zajete vse avtoričine izkušnje in z goloto so v nekem smislu razkrite tudi njene kulturne obremenjenosti; telo, ki stopa pred nas, je žensko telo, telo (družbenokritične) performerke, telo osebe z epilepsijo (kar Simona Semenič tematizira v svojem opusu), telo dramaturginje ... ravno na presečišču javnosti zakritih osebnih, intimnih in znanih ji, družbeno dostopnih vsebin se poraja avtoričina subjektivnost.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine