Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Film/ Tár/ režija Todd Field

Tretjega Fieldovega filma se drži oznaka kontroverznosti, vendar režiserju uspe prikazati osrednji lik v njenih lastnih antagonizmih in kompleksnostih
Film je spočetka morda bolj podoben pogovoru z znano umetnico, ki ga lahko zasledimo na youtubu. FOTO: Promocijsko gradivo
Film je spočetka morda bolj podoben pogovoru z znano umetnico, ki ga lahko zasledimo na youtubu. FOTO: Promocijsko gradivo
Robert Kuret
23. 12. 2022 | 08:23
6:36

V nadaljevanju preberite:

Kljub temu da je Tár kritiško zelo dobro sprejet, so se nekatere kritike obregnile ob filmovo domnevno regresivnost in konservativnost: gre za portret osebe na poziciji moči, pri tem pa prihajajo na površje očitki o zlorabah preteklih podrejenih sodelavcev, profesionalno onemogočanje, ki je vodilo v samomor, izbiranje mlajših sodelavk, ki naj bi bile njene ljubimke (t. i. grooming) – vse to tudi vodi do odpovedi. Temu so pridruženi tudi očitki, da film nikdar ne pokaže žrtev in njihovih zgodb, ampak so te zakrite zavoljo nekakšne dvoumnosti, ves čas smo zgolj v perspektivi ­protagonistke.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine