Neomejen dostop | že od 9,99€
Uprizoritev se v svoji dramaturgiji nikoli zares ne odloči, kakšno pozicijo do obravnavanega materiala bo zavzela. Nastopajoči z minimalno usklajenostjo prehajajo med različnimi uprizoritvenimi kodi in razpoloženji. Kot nekakšen povezovalni člen se vzpostavijo parodični prizori, osredotočeni na klišejske in stereotipne francoske naglase, o katerih ni čisto jasno, kaj oziroma koga parodirajo. Med te prizore se nato vpenjajo groteskni prikazi vojne travme, ki so zreducirani na dretje in paniko, s tem pa jim umanjka niansiran komentar, vsaj kakšen drobec poglobljene notranje stiske, ki bi prizore dvignil nad le niz praznih, nazornih podob.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji